Меню KDT

 

 

«Чириковка орта мектебі» КММ
КГУ «Чириковская средняя школа»
 
 
 
 
 
 

Іс № 04-03

Дело № 04-03

 

 

 

 

          КЕЛІСЕМІН:                                                                                               БЕКІТЕМІН:

          СОГЛАСОВАНО:                                                                                       УТВЕРЖДАЮ:  

          Директордың тәрбие ісі                                                                              Мектеп директоры

          жөніндегі  орынбасары                                                                              Директор  школы

          Зам. директора по

          воспитательной  работе                                                                             Д.Н.Абишева

            Г. Е. Абилкасова

          ___________________                                                                                   ________________

          «_____» ____________                                                                                  «_____» ___________                      

         

 

2022-2023 оқу жылына арналған «Оқитын мектеп» жобасын іске асыру аясында мектеп кітапханасының

Жоспары

 

ПЛАН

работы библиотеки школы

в рамках реализации проекта

«Читающая школа» на 2022-2023 учебный год

 

 

 

 

 

 

 

Мектеп кітапханасының негізгі қызметі

 

         Кітапхана миссиясы: мектеп кітапханасы қазіргі әлемдегі оқушылардың табысты іс-әрекеті үшін маңызды ақпарат пен идеяларды ұсынады.

         Кітапхананың мақсаты: мектеп қоғамдастығының барлық мүшелеріне кітапханалық қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

        Кітапхана міндеттері:

-кітапханалық-библиографиялық және ақпараттық қызмет көрсету арқылы оқушылар мен педагогтарды оқу-тәрбие процесі мен өзін-өзі тәрбиелеу туралы ақпарат көздерімен қамтамасыз ету;

- бұқаралық және жеке жұмыс арқылы оқушылардың мәдени және азаматтық сана-сезімін тәрбиелеуге жәрдемдесу;

- оқушыларда тәуелсіз кітапхана пайдаланушысының, ақпараттық мәдениет пен оқу мәдениетінің дағдыларын қалыптастыру;

- білім беру бағдарламасына сәйкес кітапхана қорын қалыптастыру.

Кітапхананың негізгі функциялары:

- кумулятивтік (оқуға және өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті құжаттарды жинауды жүзеге асырады);

- коммуникациялық (пайдаланушыларға әртүрлі тақырыптар бойынша құжаттарды ұсынады);

- ақпараттық (пайдаланушыларды ақпараттық мәдениет, оқу мәдениеті негіздерімен, сондай-ақ Ақпаратқа еркін қол жеткізумен таныстырады);

- коммуникативті (балалардың бос уақытының орталығы және кітаппен байланыс орны);

- тәрбиелік (патриоттық сезімнің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ жүйелі және ойластырылған оқу арқылы оқу мәдениетін тәрбиелейді);

 - білім беру (білім туралы Заңға, мектеп бағдарламасына және мектеп Жарғысына сәйкес білім беру мақсаттарын шешуді қолдайды және қамтамасыз етеді).

 

Мектеп кітапханасының мәселесі: Оқушылардың ақпараттық мәдениетін, кітапқа деген сүйіспеншілігін, оқу мәдениетін, тәуелсіз кітапхана пайдаланушысының дағдылары мен білік дағдыларын қалыптастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 

 

Мектеп кітапханасының қорын қалыптастыру

Жұмыстың мазмұны

Орындалу уақыты

Жауаптылар

  1. Оқу әдебиеті қорымен жұмыс

 2. ҚБ төрағаларымен бірлесіп оқулықтарға тапсырыстың бланкісін олардың келесі оқу жылына қойылатын талаптарын ескере отырып жасау.

  1. «Жаңа буын оқулықтары!» «Әңгіме оқулық алдың – оны сақта»
  2. ОӘК  тізімін жасау

 

 

Қыркүйек

 

 

 

Жыл ішінде

 

АББ әдіскері талабы бойынша

 

 

 

Қыркүйек, мамыр

 

 

Қыркүйек

 

 

 

 

Тамыз-қыркүйек

 

Қыркүйек

Жыл ішінде

Қыркүйек

 

Жыл ішінде

 

Ақпан

Жыл ішінде

 

Қыркүйек

 

Тұрақты

 

Жыл ішінде

 

Маусым

 

Қыркүйек

 

 

кітапханашы

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Негізгі қормен жұмыс

З. кітапхана оқырмандарына баспа басылымдарын беруді ұйымдастыру.

  1. АББ бухгалтериясымен салыстыру.
  2. «Жаңалықтарды оқыңыз» кітап көрмесін ұйымдастырыңыз

 

 

Түскен кезде

 

 

 

Тұрақты

 

Тұрақты тұрақты 

 

Тұрақты

 

Тоқсанына 1 рет

Тұрақты

 

 

Қараша

 

Мүмкндік болса

жыл ішінде

 

 

 

қыркүйек

библиотекарь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

мамыр, қараша

Кітапханашы АББ әдіскері

 

 2. Библиографиялық анықтамаларды есепке алу дәптерін жүргізу.

 

Жыл ішінде тұрақты

 

Кітапханашы

  1. Жеке жұмыс
 

Тұрақты

 

Тұрақты

 

 

Мүмкіндік болғанда

 

 

Түскен кезде

 

Кітапханашы

 

 

 2. Кітапхана кеңесімен және активпен жұмыс

  1. Патрульдік инспекция берешектерді іздейді» рейдтерін өткізу.
  2. «Кітапқа көмектес!»

 

 

Қыркүйек

 

Жылына 1 рет

 

Жыл ішінде тоқсанына 1 рет  

Сынып жетекшілері кітапханашы актив кеңесі мүшелері

З.Ата-аналар қоғамымен жұмыс

 

Тамыз-қыркүйек

 

Тамыз мектеп жоспары бойынша

Кітапханашы

 

 

 

 

 

 

 

  1. Педагогикалық ұжыммен жұмыс

 3.Сценарийлерді, өлеңдерді таңдауға және өткізуге көмектесу іс-шаралар (жалпы мектеп жоспарына сәйкес).

Педкеңесте

 

 

Тоқсанына 1 рет  

 

Талап бойынша

 

Талап бойынша

 

Кітапханашы

 

 

 

  1. Мектеп оқушыларымен жұмыс
  2. Жаз кітаппен» - келесі оқу жылында зерттелетін шығармалар бойынша жазға арналған әдебиеттер тізімін таңдау.

 

Тұрақты

 

 

 

Тоқсанына 1 рет тұрақты

 

 

Тоқсанына 1 рет тұрақты

 

 

 

Мұғалімдер талабы бойынша мамыр

 

 

Кітапханашы

 

 

 

 

  1. Мектеп оқушыларына кітапханалық-библиографиялық білім.

Кітапханалық сабақтар

1 сынып. Тақырыбы: «Кітаптар тұратын үй». Кітапханаға алғашқы сапар. Кітапханамен танысу және экскурсия.

2 сынып. Тақырыбы: «Кітаппен достықта» Сөрелердегі кітаптарды өз бетінше таңдау.

З сыныбы. Тақырыбы: «Кітап құрылымы». 4 сынып. Тақырыбы: «Сіздің алғашқы сөздіктеріңіз, энциклопедияларыңыз, анықтамалықтарыңыз»

5 сынып. Тақырыбы: «Ескі, ескі кітап».

 6 сынып. Тақырыбы: «Бұл кітаптар бәрін біледі! Анықтамалық әдебиеттер». Анықтамалық әдебиеттер туралы білімді кеңейту. Оны қолдана білуге үйрету.

 7 сынып. Тақырыбы: «Наурыз мейрамы»

 

қаңтар

 

 

қазан

 

желтоқсан

сәуір

 

наурыз

      қараша

 

 

наурыз

кітапханашы

 

  1. Іс-шаралар өткізу

 

Оқу қаласына саяхат (0-1 сыныптар) Ауызша журнал: "Тіл-халықтың тірі жаны "(5-6 сыныптар)

Кітап жасау тарихы.(3-4 сыныптар)

Кітапты қалай өңдеуге болады.

(1-2) сыныптар М. Жұмабаевқа 130 жыл

 (6-7 сыныптар) 155 жыл М. Горький (8-9 сыныптар)

Қыркүйек

Қыркүйек

Қыркүйек

Маусым наурыз

 

 

Кітапханашы

 

  1. Рухани-құндылық тәрбие

 

ЖИТС және есірткі-өмірге қауіп төндіреді. Киелі кітап.сағат.8-9 сыныптар

Шығу тегіне оралу. Сөздіктердің Экспресс-көрмесі.(1-11) сыныптар

Сіз қандай жолмен жүрсеңіз де, анамның махаббаты оның үстінде жарқырайды.

 Көрме көру (1-11 сыныптар)

Желтоқсан

 

Қараша наурыз

 

 

 

Кітапханашы

Әлеуметтік педагог

 

 

  1. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие; Саналы азамат

Христово Рождествосы (көрме) Халықаралық Балалар кітабы күні (кітапханаға саяхат) Халықаралық адамның ғарышқа ұшу күні (кітап көрмесі).

Кітапхана сағаты. Қазақстан халқының бірлігі күні (кітап көрмесі)

Отан қорғаушылар күні (кітап көрмесі)

Ұлы Отан соғысындағы Жеңіс күні (кітап көрмесі). Кітапхана сағаты

ҚР Конституция күні (кітап көрмесі)

Абай күні (кітап көрмесі)

Қазақстан халықтарының тілдер күні (кітап көрмесі) Отбасы күні (кітап көрмесі)

 ҚР Тәуелсіздік күні (кітап көрмесі).

 Кітапхана сағаты ҚР рәміздер күні (кітап көрмесі). Кітапхана сағаты Кеңес әскерлерінің Ауғанстаннан шығарылған күні (кітап көрмесі)

 

Қаңтар

Сәуір

 

 

мамыр

 

мамыр

мамыр

 

тамыз

тамыз

қыркүйек

 

қыркүйек

желтоқсан

маусым

 

ақпан

Кітапханашы

 

 

 

  1. Ұлттық тәрбие

 

Бір ел-бір кітап

Жеке көрме - 1-11 сыныптар Танысыңыз: латын әліпбиі!

Әңгіме-5-сыныптар Оқулықтарға өтінімдер. Қажеттілік.

  •  

 

Сәуір

Ақпан

Наурыз

Кітапханашы

  1. Өлкетану

 

Қазақстан бойынша саяхат электрондық көрме - 1-11 сыныптар Қазақстан Жануарлары. Экспресс көрме-1-11 сыныптар Сәлем құс! Сурет байқауы - 3Б сынып

Сәуір

Кітапханашы

  1. Отбасы тәрбиесі 

 

Ақпарат

Сіздің балаңыз ой елегінде

Ата-аналарға тест

 

Сәуір

 

мамыр

Кітапханашы

 

 

 

  1. «Оқитын мектеп » жобасын іске асыру

BOOKCROSSING бұрышын құру (кітап алмасу) «Мектепке кітап бер» акциясы

«Ең көп оқитын сынып»байқауы

 «Сыныптың үздік оқырманы» байқауы Оқу пайдасына арналған плакаттар байқауы Ата-аналарға арналған

«Ең көп оқитын отбасы» байқауы «Оқу мектебі» ата-аналар жиналысы Аудио кітаптар арқылы оқуға тарту

  •  

 

Жыл ішінде қараша желтоқсан қаңтар ақпан наурыз сәуір

 

 

 

 

 

Жыл ішінде

 

 

 

 

 

 

 

 

5 жылда 1 рет

 

  1. Шаруашылық жұмыс
 

Айына 1 рет

 

Тұрақты

Кітапханашы

 

 

 

 

 

 

 

Құрастырған кітапханашы  __________Дюсенбина Л.Н.

    









Орындау бойынша атқарылған жұмыстар туралы ақпарат «Оқу мектебі» аймақтық жобасы 1. (SN үшін 4.2-тармақ) – «Өзім оқыдым – басқаға айтамын» бұрышы «Әлемді кітапханаға айналдырамыз» (ашық, қолжетімді оқу алаңы) ұранымен әзірленді. - Наурыз айында «Мектепке кітап сыйла» акциясы өтті. 2. (SN үшін 4.5-тармақ) Мектеп кітапханасы үшін Instagram аккаунтын жасады 3. (SN үшін 4.8-тармақ) 2022 жылдың 31 қаңтары мен 04 ақпаны аралығында «Ең көп оқитын сынып» байқауы өтті.


1978 жылы мектеп ашылғаннан  м
ектеп  кітапханасының негізі құрылды. Кітапхана қоры мектептің жаңа ғимараты ашылған күннен бастап және 1936 жылы салынған ескі мектептің , ауданның басқа мектептерінен жіберілген кітаптармен толықтырылып, қалыптасты. Бүгінгі таңда біздің кітапхананың қорында - 3197 дана кітап бар,  соның ішінде 1786 оқулық, 82 электорнды оқулық, дидактикалық және әдістемелік құралдар .

Мектеп кітапханасының міндеттері:

-әлемнің және тұрғындардың мәдениетін балаларға насихаттау

-оқырмандарды әдеби дәстүрлерге баулу, мәдени қызметтің жаңа түрлерін енгізу.

- Оқырмандардың құқықтық, азаматтық, патриоттық, мәдениеттерін қалыптастыру, туған өлкеге, Қазақстан тарихына деген оқырмандық қызығушылықтарын дамыту.

- Салауатты өмір салтын насихаттау

- мектеп оқушыларын, педагогикалық ұжымды білім, мәдени құндылықтар туралы мәліметтермен  мектептің кітапханалық  - ақпараттық ресурстары арқылы қамтамасыз ету.

- адамгершілікке және мәдениеттілікке тәрбиелеу, оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру, интеллектуалды қабілеттерін дамыту.

- кітапханада жайлылық орнату, ақпараттық  ресурстарға толық және жылдам қолжетімді етуге мүмкіндіктер жасау.

Кітапхананың қызметі:

- Ақпараттық қызмет

- көрмелер, шолу

- ұсыныс тізімдері

- кітапхана сабақтары

- кітап қорымен жұмыс

- оқырмандармен жұмыс

-бұқаралық жұмыс

- кітапхана іс-қағаздарын жүргізу

Кітапхана құрылымы:

-Абонемент (үйге берілетін кітап туралы ақпарат)

- Оқырман залы (үйге берілмейтін энцеклопедиямен, анықтамалармен, кітаптармен оқырмандар жұмыс жасай алатын 10 адамдық орын)

-кітап сақтайтын орын ( 4 жылға дейінгі басылымдар , кітаптар сақталатын орын.)

Бізге, оқушыларға кітапхана не үшін керек?  Кітап оқыған кезде көптеген танымдық қызықты мәліметтер алуға болады. Сонымен  бірге мәдени деңгейің көтерілері, дүниетанымың кеңейеді, көп оқыған адаммен әңгімелескен өте қызықты.  Тыныш және жайлы жерде берілген тақырып бойынша реферат немесе баяндама жазуға толық мүмкіндік туады . Күніне тым болмаса бір сағат кітап оқыған адам өзінің есте сақтау қабілетін дамытады,  өзіңді қызықтыратын кітапты дәл тауып оқысаң есіңде жақсы сақталады. Нақты ақпаратты іздегендіктен, кітап логикалық ойлауды жақсы дамытады. Кітап оқыған кезде сіз барлық кейіпкерлерді, болып жатқан оқиғаны санаңызда елестетесіз. Кітап дауысты, сөздік қорды дамытады.

Кітапты көп оқу керек, оның себептері өте көп, бірақ негізгісі ол адамның миының дамуына өте пайдалы.

Сондықтан достар,  кітапті көп оқыңдар,  мектеп кітапханасы сіздерді әрқашан күтеді!

Список пуст

Опрос

Статистика

  • On month82
  • On week10
  • Yesterday1
  • Today0
  • Online:0

Полезные ссылки